• همکاران سیستم به دنبال چه ویژگی ها و مختصاتی در متقاضیان کار برای همکاری است؟

ما بیش از اینکه به دنبال سوابق تحصیلی یا تجربه باشیم، داشتن هدف، انگیزه، یادگیرندگی و استعداد برایمان اهمیت دارد و سوابق، تجربه و تحصیلات را در این راستا بررسی میکنیم. برای مجموعه همکاران سیستم  مهم است که فرد با دقت و استدلال مناسب و آگاهانه موقعیت شغلی این شرکت را انتخاب کرده باشد و برای موفق شدن ایده ها و برنامه های مشخصی داشته باشد.

یادگیری در کار ما یک چالش و الزام روزانه است، بنابراین در کنار کار تیمی ، توسعه فردی و  داشتن روحیه یادگیری بسیار مهم است.

همانند بسیاری از سازمان ها، متاسفانه امکان انجام مصاحبه با تمام دوستانی که درخواست همکاری شان را دریافت می کنیم نداریم و از این رو در بررسی اولیه ی درخواست ها ، سوابق تحصیلی، تجربه کاری و کیفیت آنها را در نظر می گیریم ولی در طی فرآیند انتخاب به دنبال شاخص های اصلی بیان شده هستیم.

 

  • همکاران سیستم دارای چه جذابیت هایی برای متقاضیان کار است؟

محیط کاری همکاران سیستم برای افراد مستعد، یادگیرنده و هدفمند ، بستر مناسب را فراهم می کند

ما همکاران سیستم  را به افرادی که علاقه به محیط کاری دوستانه دارند، توصیه می کنیم

علاوه بر آن سخت کوشی، نتیجه گرایی، مشتری مداری از دیگر ویژگی های جذاب محیط این شرکت است

 

  • فرآیند جذب در همکاران سیستم دارای چه مراحلی است؟

درج رزومه در وب سایت همکاران سیستم، اولین مرحله جذب است

در این مرحله ظرف ۷۲ ساعت پاسخ اولیه برای متقاضی ارسال می شود.

چنانچه رزومه بر اساس شاخص های اولیه ما مورد تایید باشد، تماسی برای مصاحبه تلفنی گرفته می شود و اگر در این مرحله نتیجه مثبت بود و انطباق های اولیه برای احراز شغل وجود داشت، رزومه برای مصاحبه تخصصی ارسال شده و پس از تایید در یک یا دو مرحله مصاحبه تخصصی ، متقاضی به کمیته جذب دعوت می شود. این کمیته متشکل از سه مدیر ارشد و میانی است و تایید نهایی در این جلسه صورت می پذیرد. در تمامی این مراحل متقاضی ایمیل هایی دریافت می کند و متوجه روند پیشرفت درخواست خود می شود.

 

  • در همکاران سیستم چه فرصت هایی برای رشد و توسعه وجود دارد؟

کسانی که به رشد و توسعه تخصصی ، تامل و سخت کوشی در مسیر رشد و حتی به ایجاد کسب و کار مستقل، علاقه دارند می توانند این فرصت ها را در همکاران سیستم جستجو کنند.

 

 

  • همکاران در سال ۹۷ چه سیاست ها و استراتژی هایی را در مورد منابع انسانی داشته است؟

بنا به شرایط خاص سال ۹۷ همکاران سیستم متمرکزتر از همیشه با کمک سرمایه انسانی مولد و مستعد خود برای ایجاد موفقیت حرکت کرد.

منافع سهامداران و سرمایه انسانی در راستای هم تعریف شده است. با موفقیت سازمان امکان ایجاد موفقیت برای اعضا وجود دارد و همکاران سیستم تا این مقطع به جای تمرکز بر محدودیت ها و سیاست های انقباضی، بر فرصت ها و نقاط قوت متمرکز شده است تا موفقیت همه خانواده همکاران سیستم استمرار داشته باشد. افزایش بهره وری، استفاده بیشتر از ظرفیت های سرمایه انسانی و توسعه لایه های ارتباطی گسترده در تمام سطوح سازمانی دیده می شود

همچنین دریافت ایده ها و نظرات بدنه شرکت برای ایجاد چشم انداز مشترک، برنامه ریزی دقیق تر برنامه های بهبود و تمرکز بر عملیات در طول ۹ ماهه سال ۹۷ از اقدامات اصلی شرکت بوده است.

 

  • آیا همکاران سیستم برنامه ی جدیدی را در حوزه جذب دنبال می کند؟

بله. علاوه بر اینکه به دنبال ایجاد برنامه های متفاوتی برای افزایش کیفیت جذب و اثرگذاری آن در خود همکاران سیستم هستیم، به واسطه شبکه گسترده شرکت ها و سازمان های استفاده کننده از محصولات همکاران سیستم، می توانیم به مشتریان کمک کنیم تا بتوانند نیروی کار متخصص مورد نیاز خود را با کمک ما و از بین آموزش دیدگان متخصص تامین کنند.

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم به عنوان یک شرکت تخصصی در بخشی از فعالیت های خود علاوه بر ارایه خدمات آموزشی تخصصی سعی دارد تا در اتصال نیاز مشتریان شرکت به فراگیران دوره های آموزشی واجد شرایط، نقشی اثرگذار ایفا کند و این علاوه بر فعالیت هایی است که تا کنون توسط موسسه پژوهش و آموزش صرفا در حوزه آموزش ارایه می شد.

به عبارت دیگر، متقاضیان کار می توانند در این زمینه ضمن استفاده از بسته های متنوع آموزشی و مرتبط با بازار کار آمادگی خود را برای ورود به بازار کار بالا ببرند. علاوه بر آن مشتریان همکاران سیستم نیز می توانند در تعامل با موسسه ، نیازهای خود را مطرح کرده و پیشنهاد نیروهای متخصص دریافت نمایند.

همچنین  قصد داریم از علاقه مندان واجد شرایط برای شرکت دریک  دوره آموزشی دوماهه دعوت کنیم. در این طرح به طور خلاصه متقاضیانی که واجد شرایط اولیه باشند (از جمله تناسب مقطع و رشته تحصیلی و امکان کار تمام وقت و برخی شرایط دیگر)، وارد یک فرآیند آموزشی و آماده سازی با تخفیف های ویژه می شوند. حوزه مشاغل مورد نیاز در این طرح استقرار و پشتیبانی محصولات همکاران سیستم بوده و آموزش های اولیه در این مدت ارایه می شود.

مفاهیم مالی، یادگیری مبانی محصولات همکاران سیستم و دو ماژول محصولات راهکاران در حد کاربری، مهمترین موضوعاتی است که توسط موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم آموزش داده می شود

، علاوه بر این امکان کار و تمرین نیز طی این دو ماه فراهم خواهد بود و با وجود اینکه عمده اموزش ها الکترونیکی است، بخشی را با ماهیت رفع اشکال در قالب دوره های حضوری نیز تدارک دیده ایم. در این طرح، فرد علاوه بر استفاده از تخفیفات آموزش های دریافت شده، از مشارکت همکاران سیستم نیز در تامین بخشی از هزینه ها برخوردار خواهد بود.

برای اینکه این فرآیند شانس موفقیت خوبی داشته باشد، سازوکارهایی را در نظر گرفته ایم که یک مصاحبه اولیه بخش اصلی این سازوکار است.

درنهایت  جلسه ای توجیهی برگزار خواهیم کرد تا متقاضیان ضمن آشنایی با جزییات بیشتر با آگاهی کامل مسیر خود را انتخاب و ثبت نام خود را نهایی نمایند. فرضمان این است که با این آمادگی شانس موفقیت و استخدام فرد بالا می رود و در نهایت اگر به هر دلیلی امکان همکاری را نداشتیم فرد شانس بالاتری برای استخدام در شبکه مشتریان همکاران سیستم خواهد داشت زیرا گواهی نامه های موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم قابلیت استفاده عمومی دارند.

بنابراین کسانی که بخواهند شانس استخدام خود را در همکاران سیستم بالا ببرند یا علاقه‌مند به همکاری با مشتریان محصولات همکاران سیستم باشند، می توانند از خدمات موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم استفاده نمایند.