بحران بالا بودن ساعت کاری کارمندان و کم بودن حقوق پرداختی به آن ها امری غیر قابل انکار است. شرکت هایی که از این روش به عنوان روش کاری خود استفاده میکنند و این شیوه را راهی برای رشد و موفقیت خود میدانند اکثرا شهرت خود را فدای برنامه ای غیرمنطقی و باطل میکنند. این شرکت ها برای گزینش نیروی کار زمان و هزینه چندانی نمیپردازند و تنها در پی سود نهایی شرکت، حتی به قیمت هدر رفتن زمان و انگیزه نیروی کار هستند. آن ها از این اصل غافل مانده اند که جلب رضایت کارکنان در سایه عدالت، ضامن رسیدن به موفقیت و رشد سازمان در بلند مدت خواهد بود.

کارفرمایانی که در نمایشگاه کار مشارکت دارند عموما از بین شرکت های خبره و برجسته ای اند که در نمایشگاه کار در پی یافتن نیروهای مستعد و توانمند هستند. این کارفرمایان تمایل دارند از بین افرادی که مشتاق کار و متخصص اند کارمندان خود را انتخاب کنند.

به طور قطع شرکت هایی که برای گزینش نیروهای خود ارزش بیشتری قائلند و از صرف هزینه و زمان در این راستا شانه خالی نمیکنند، در پرداخت حقوق به این افراد و جلب انگیزه و افزایش پویایی و امید کارکنان نیز غافل نخواهند شد. لذا در این بین کارجویانی که به نمایشگاه کار مراجعه میکنند میتوانند از این بستر استفاده نموده و از میان فرصت های شغلی موجود، رزومه خود را برای مشاغلی که برایشان مناسب تر است، ثبت کنند و در این فضای از پیش فراهم شده اولین گام برای آشنایی با شرکت های برجسته را بردارند و خود را به خوبی به آن ها معرفی کننند.

 

نمایشگاه کار ایران

زمان: ۳ الی ۵ اسفندماه ۱۳۹۶
مکان: مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو