نمایشگاه کار رویدادی با هدف ایجاد بستری برای تقابل مستقیم کارفرمایان و کارجویان است. همه ساله و در بسیاری از نقاط جهان نمایشگاه های کار با هدف فراهم آوردن فضایی سودمند برای کارفرمایان و کارجویان برگزار میشود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه شکل گیری فرصتی است که در بسیاری از موارد حلقه گمشده ای برای سازمان ها یا متقاضیان کار محسوب میشود. کارفرمایان میتوانند از این مجال برای جذب نیروهای مستعد و مناسب بهره ببرند و کارجویان نیز با به کارگیری اصولی خاص شغل متناسب با توانمندی و استعدادهای خود را بیابند، ضمن این که نمایشگاه کار میتواند در راستای ارتقا نام تجاری و برند کارفرمایی سازمان ها ابزار موثر و کارآمدی باشد.

نمایشگاه کار از سال ۱۳۹۰ تا کنون طی هشت دوره، عملکردی موفق و جریانی پر استقبال از سوی کارفرمایان و کارجویان در نظر گرفته شده است. هشت دوره گذشته از این نمایشگاه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید، که آخرین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با حضور ده ها سازمان خصوصی و دولتی، با ثبت بیش از ۴۰۰۰ رزومه و با دارا بودن بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی با استقبال ویژه و کم نظیری مواجه شد.

لذا با توجه به اقبال کم سابقه مراجعین در دوره های اخیر، اولین نمایشگاه کار ایران با بهره گیری از هشت دوره تجربه موفق، از ۳ الی ۵ اسفندماه سال جاری با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت خصوصی و با در بر داشتن بیش از ۳۰۰۰ موقعیت شغلی در مقیاسی گسترده تر و در محل همایش های بوستان گفتگو برگزار میشود.

کار هست