داستان یکتانت

ما یکتانت را با اعتقاد به شفافیت در همه ابعاد کسب و کار ایجاد کردیم و باور داریم که تنها با صداقت و همدلی می‌توانیم به بزرگ‌ترین آرزوهایمان دست یابیم. چشم‌انداز ما، اغنای محتوای وب فارسی است که مخاطبان اینترنت بتوانند محتواهای باکیفیت را در وب‌سایت‌های ایرانی بخوانند. راه‌حل یکتانت، ایجاد زیرساخت سالم و شفافی است که تبلیغ‌کنندگان اینترنتی به بهترین نتیجه دست یابند، رسانه‌های آنلاین به درآمدهای بالاتری دست یابند و انگیزه کافی برای تولید محتوای باکیفیت فارسی داشته باشند.

 

مهمترین ویژگی فرهنگ سازمانی یکتانت

محیط یکتانت ویژگی های خوب زیادی دارد مثلا سرشار از انرژی مثبت است و اشتیاق به پیشرفت و یادگیری در همه اعضای تیم دیده می‌شود و همچنین روحیه مسئولیت پذیری و کار تیمی.
اما مهمترین ویژگی یکتانتی‌ها همدلی است. همدلی تو ارتباط با یکدیگر، همدلی با همکاران دیجیتال مارکتینگ‌مان در شرکت‌های دیگر، همدلی با همه شرکای تجاری‌مان و همدلی با همه مخاطبان محصولات‌مان.
ما در برخورد با همکاران‌مان همیشه خودمان را جای طرف مقابل قرار می‌دهیم و سعی می‌کنیم از زاویه دید آن‌ها هم به مسئله نگاه کنیم. این باعث می‌شود بهتر طرف مقابل را درک کنیم و مشکل آنها را مشکل خودمان بدانیم و در نهایت همه تلاشمان را در رفع آن مشکل بکنیم.

 

نمایشگاه کار

نمایشگاه کار شریف فرصتی برای آشنایی و صحبت با نسل جوان، پرانرژی و جویای کار است. این ارتباط دو طرفه به شناخت بیشتر دغدغه‌ها و توانمندی‌های کارجویان منتهی می‌شود. همچنین کارگاه‌هایی که توسط شرکت‌ها در نمایشگاه کار برگزار می‌شود کمک شایانی به انتقال تجربیات به نسل جدید می‌نماید. یکتانت از این فرصت برای معرفی بهتر خود و جذب استعداد‌های جوان بهره می‌جوید.